2019. gads
Organizētās konferences:
Starptautiskās zinātniskā konference Language for International Interaction. LINCS 2019, Symposium of International Communication Linking Interdisciplinary Perspectives on Cultural, Professional and Scientific Capacity Building, g.2019.g. 11.-12. aprīlis, Rīga, LU
LU 76. starptautiskās zinātniskās konferences sekcijas
- Farneste, M., Apse, V., Vinčela, Z., Bicjutko, T. Valoda un komunikācija: angļu valodā studējošo rakstīto akadēmisko tekstu korpusu izpēte.
- Bicjutko, T. A Linguistic Analysis of English Publications by University of Latvia Scholars.
- Dalība konferences Language for International Interaction. LINCS 2019, Symposium of International Communication Linking Interdisciplinary Perspectives on Cultural, Professional and Scientific Capacity Building, g.2019.g. 11.-12. aprīlis, Rīga, LU organizācijā; Leine, A. Bicjutko, T., Ločmele, L. Beļicka, L.
- Apse, V., Farneste, M. Task-Based Independent Learning of Tense, Aspect and Voice of Verbs at Tertiary Level.
- Pētnieciskās grupas “Valoda un komunikācija: angļu valodā studējošo rakstīto akadēmisko tekstu korpusu izpēte” (M. Farneste, V. Apse, L. Lapa, Z. Vinčela, T. Bitjutko), projekta noslēguma ziņojums,
- Kalnbērziņa, V. Implementation of CLIL into the state curriculum in Latvia International Conference on Multilingualism and Multilingual Education (ICMME19) FH Bielefeld-University of Applied Sciences March 21-22, 2019.
- Pētnieciskās grupas “Valoda kā etnokultūras piederība ekolingvistikasskatījumā (I.Karapetjana, G.Roziņa, J. Kuzmina (snieguma finansējums), M.Spirida (snieguma finansējums), V.Kalnbērziņa. J.Čerņevska (snieguma finansējums) : projekta noslēguma ziņojums
- Karapetjana, I. “ Multicultural Aspects of Discourse Analysis”. starpt.zin. konferencē International Conference on Interculturalism and Multiculturalism, 2019.gada 28.-30. marts Porto Politehniskā institūta starpkultūru centrs (Portugāle).
- Karapetjana. I. Latvian or English - Language Situation in Academic and Scientific Domains in Latvia
- LU 77. Starptautiskā zinātniskā konference, Valodniecības sekcija, (sekcijas darba vadītāja prof. Karapetjana, I,): 2019. gada 30. janvārī
- Karpinska, L., Liepiņa, D., Mozere, R. “Interaction of Languages in the Development of Latvian Legal Terminology”.
- Karpinska, L. General English-Latvian Dictionaries in the Age of Electronic Lexicography.
- Pētnieciskās grupas “Valodu mijiedarbība latviešu valodas juridiskās terminoloģijas veidošanās procesā (L.Karpinska, D. Liepiņa, R.Mozere), projekta noslēguma ziņojums
- Kuzmina, J. (snieguma finansējums), Vinčela.Z. Materials Development for Technology-Enhanced Teaching of English Theoretical Grammar and Phonetics.
- Kuzmina J.(snieguma finansējums) INTED 2019, Selecting Mobile and Web-Based Applications to Teach English Grammar at Tertiary Level; Valensija, Spānija. 10. 03.2019,.
- Kuzmina, J. (snieguma finansējums) ICERI 2018, Selecting a Blended Learning Model for Teaching English Theoretical Grammar at Tertiary Level, Sevilija, Spānija. 10. 11.2019,
- Roziņa, G. “ Paralinguistic Perspective on Cross-Cultural Communication in Professional Setting” starpt.zin. konferencē International Conference on Interculturalism and Multiculturalism, 2019.gada 28.-30. marts Porto Politehniskā institūta starpkultūru centrs (Portugāle).
- Roziņa, G. Interactional Competence: the Perspective of Cross-Cultural Pragmatics.
- Farneste, M., Apse, V., Vinčela, Z., Bicjutko, T. Valoda un komunikācija: angļu valodā studējošo rakstīto akadēmisko tekstu korpusu izpēte.
- Vinčela, Z. Language Learner Corpus Creation Issues”.
- Kuzmina, J. (snieguma finansējums), Vinčela.Z. Materials Development for Technology-Enhanced Teaching of English Theoretical Grammar and Phonetics.
- Vinčela, Z. Trokšņa ilguma variāciju vizualizācija angļu valodas izrunas mācīšanā augstskolā” 13. Starptautiskā tehnoloģiju, izglītības un attīstības konferencē” no 2019.g. 11. – 13. martam Starptautiskā tehnoloģiju, izglītības un attīstības akadēmija (Spānija).
- Pētnieciskās grupas “Valoda un komunikācija: angļu valodā studējošo rakstīto akadēmisko tekstu korpusu izpēte” (M. Farneste, V. Apse, L. Lapa, Z. Vinčela, T. Bitjutko), projekta noslēguma ziņojums,